نورون سیستم در جهت حفظ کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان، خود را متعهد به رعایت این توافق نامه میداند. این ضمانت صرفا مربوط به بستر آموزشی بوده، که نورون طراح و میزبان آن می باشد.
مشترک در این توافق نامه به افراد حقیقی و حقوقی که دارای سرویس فعال در نورون می باشند اطلاق می شود.
بند اول- ضمانت کیفی خدمات
هریک از مشترکین متناسب با بسته خریداری شده از شرایط آن استفاده نماید:
بسته حامی - ۹۸٪
بسته همیار - ۹۸٪
بسته رشد - ۹۹٪
بسته پرواز - ۹۹.۵٪
این ضمانت دسترسی برای هرماه ماه می باشد و نورون خود را متعهد می داند تا در صورت درخواست مشتری برای استفاده از SLA، مدت زمان عدم دسترسی توسط نورون محاسبه شده و بر اساس قوانین ذکر شده در بند چهارم عمل خواهد شد.
عدم دسترسی به سامانه، به معنی عدم امکان مشاهده سایت، عدم دسترسی به کنترل پنل و عدم دریافت پاسخ ping از سرور به صورت همزمان خواهد بود.
لازم است مشترکین توجه نمایند که خدمات پخش زنده شامل هیچگونه ضمانت کیفی نخواهد بود.
برای دسترسی از وضعیت پایداری سرویس و مانیتورینگ ۲۴ ساعته سرویس ها روی اینجا کلیک کنید.
بند دوم- اطلاع رسانی
نورون خود را متعهد می داند که کلیه اختلالات را به صورت آنلاین از طریق آدرس وب در اختیار تمامی کاربران قرار دهد.
نورون خود را متعهد می داند که کلیه اختلالات بیش از ۵ دقیفه را به صورت پیامکی برای مدیر مجتمع/ مدیر مدرسه / Admin (مدیرمحلی) اطلاع رسانی نماید. همچنین در زمان حل مشکل و پایداری اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
بند سوم- موارد مستثنا
موارد زیر خارج از تعهدات این ضمانت نامه می باشد:
- عدم دسترسی به علت مسدود شدن توسط واحد مالی
- عدم دسترسی به علت تعمیرات و تغییرات شبکه زیرساخت برنامه ریزی شده
- عدم دسترسی به علت درخواست مشتری
- عدم دسترسی به علت استفاده از سرویس های رابط (مانند CDN ابر آروان) برای متقاضیان دامنه اختصاصی
- عدم دسترسی به علت موارد خارج از کنترل نورون سیستم (همچون اختلالات کشوری/ منطقه ای اینترنت)
بند چهارم- جبران خسارت
مشترکینی که به هر دلیل مستند بر سرویس مانیتورینگ ۲۴ ساعته سطح پایداری سرویس آنها خارج از بسته خریداری شده می باشد، می توانند تا ۱۵ روز پس از پایان هر ماه درخواست خود را مکتوب در سیستم تیکت درون سامانه ثبت و پس از تایید واحد فنی / مالی، مبلغ خسارت در حساب مدرسه اضافه گردد.
محاسبه میزان خسارت:
به میزان هر یک دهم درصد عدول از سطح کیفی تضمین شده، به میزان یک درصد از مبلغ سرویس در آن ماه به عنوان جبران خسارت به کیف پول مدرسه اضافه می گردد.
به عنوان مثال: چنانچه مشترکی بسته پرواز (با سطح پایداری ۹۹.۵٪) را خریداری کرده باشد و در پایان ماه سطح کیفی سامانه در مانیتورینگ ۹۹٪ باشد. بابت ۰.۵٪ عدم اجرای تعهد پایداری، به میزان ۵٪ مبلغ قرارداد در آن ماه برای مشترک محاسبه و پرداخت خواهد گردید.
این توافق نامه در چهار بند تهیه و در سنوات مختلف بروز رسانی می گردد. (تاریخ بروز رسانی ۱۴۰۰/۰۶/۲۸)