تیکت پشتیبانی
در این قسمت شما می توانید سوالات و مشکلات مدنظر خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت تیم پشتیبانی نورون پاسخگوی شما کاربران عزیز باشند.
این قابلیت برای تمامی نقش های سامانه وجود دارد.
شما می توانید پیشنهادات خود را در جهت ارتقا سامانه و رفاه مدارس در قالب یک تیکت ارسال نمایید تا توسط تیم فنی نورون بررسی و در صورت اجرایی بودن وارد بخش رای گیری توسعه بر اساس نظرات شود، همچنین با کسب آرای اکثریت موافق وارد مرحله اجرایی می شود.
تیکت ها به دو گروه باز و بسته تقسیم می شوند.
زمانی که تیکت در حالت باز قرار می گیرد شما می توانید مجدد در داخل تیکت پیام ارسال نمایید.
زمانی که مشکل و سوال شما برطرف شود و یا پیشنهاد شما به واحد فنی ارجاع شود تیکت از طرف پشتیبان بسته خواهد شد و یا شما تیکت را از حالت باز به بسته تغییر دهید تیکت بسته می شود و امکان ارسال پیام در آن وجود ندارد و فقط می توانید در گروه بسته شده ها پیام را مشاهده نمایید.
مراحل ثبت تیکت پشتیبانی:
گام اول: از نوار منو تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
گام دوم: روی کادر درخواست جدید کلیک نمایید.
گام سوم: بسته به نوع درخواست یکی از حالات را انتخاب نمایید.
گام آخر: در کادر موضوع و شرح درخواست به ترتیب عنوان و متن درخواستی خود را درج نمایید و در انتها روی کادر ارسال کلیک نمایید.
